fredag 27 februari 2009

Två tips


Jag vill passa på att tipsa om den rumänska electrodokumentären Electro. Det var en av alla filmer som visas i samband med Music Doc. Och det var verkligen en fantastiskt sevärd film. Och jag känner bara hur jag vill belasta mitt visakort och på valfritt sätt hamna i Bukarest snarast. Sjukt inspirerande och jag rekommenderar alla som inte sett den att göra det vid tillfälle.

En annan sak jag också vill tipsa om är One floor down . Hos alla tatuerare jag besökt har jag alltid känt mig dum, bortkommen, korkad, i vägen och litet lurad. Och jag har tänkt att okej, så är det, men det får det väl vara värt då. Men så var det inte här! Sjukt trevlig tatuerare och lärling(?). Det kändes sjukt proffsigt och prima på alla sätt. Man kanske inte ska göra reklam, men jag vill verkligen tipsa om den One floor down. Jag är enormt nöjd med bemötande och tatuering. (Bild kommer då jag tagit bort plast och den ser skaplig ut)

1 kommentar:

Anonym sa...

tack :)

mvh

nis och mina
www.onefloordown.se