onsdag 22 september 2010

Förvandlingen av ett bord

Jag vet att det är förbjudet att ta saker ur soprum. Men det kan inte hjälpas. Det är ännu värre att bara slänga saker. Ett litet sött sängbord blev det hursomhelst utav fyndet. Tre lager vit färg krävdes för att det skulle bli skapligt.
Det är inte alltid jag känner mig så där väldsamt kreativ, men vill ändå göra något vettigt. Då är det inte så dumt att måla om möbler. Jag hatar verkligen att slänga saker och försöker att i största möjliga mån göra om saker istället för att kassera dem. Så här såg det ut innan...

1 kommentar:

Sofia sa...

Det är klart att man ska ta saker ur soprum. Det är det dom är till för.

En fråga - du gör så många fantastiska saker. Kan du tänka dig att sälja några av dem. Jag går på lågbudget just nu men betalar gärna med en trumresa, ledd meditation eller privat föreläsning om häxkonst eller dylikt om du tycker ngt sådant är kul.
tror du varit inne på min sida - www.sofiaaxelsson.se
öppen mailadress är
sofia@sofiaaxelsson.se

Bara om du är intresserad ;) ingen press

krma