torsdag 29 september 2011

Lansering av webshop

Nu har det hänt. Nu finns min webshop inte bara i tanken och framtiden utan också på riktigt. Majjsans universum

Om drygt en vecka fyller min blogg tre år. Och under nästan hela den tiden har min tanke varit att öppna en webshop. Först har grejerna varit fula, dåliga och jag har varit alltför värdelös. Kanske är det inte så längre. Kanske behöver det inte vara så... Och kanske har det aldrig varit så och nu har dimridån skingrats av klar höstluft och ren magi. För i all enkelhet och utan motstånd, ångest eller tråkigheter föddes den.

Fler prylar kommer så småningom för nu är det hej då blygsamhet och mesigt självförtroende.


Bilden på mig har Jonas tagit i våras.

1 kommentar:

Sofia sa...

Underbart! Du ska få visa mig hur man lägger kommentarer och omdömen - för det fattar inte jag. Ser fram emot en fin profil och mer fina saker ....