onsdag 4 maj 2011

Jag lever

Jag lever fortfarande även om jag varit långt från bloggen de senaste veckorna. Det har varit alldeles för mycket i den analoga världen för att hinna med tangenter och tankar.
Men det gör ingenting.
Jag håller på att flytta. Inom mycket kort kommer jag ha en egen ateljé/studio/pysselrum. Jag har målat rummet rött och garderobsdörrarna i glittrande guld. Och jag är så tacksam för att allt sådant har fallit på plats.
Det kommer att bli som ett litet näste för pyssel, prylar och kreativitet.

Jag har också hunnit plocka bort ögonbrynen som man kan se på bilden. Även om det är en ytlig detalj så kändes det viktigt. Det känns viktigt att inte bry mig så mycket om i fall jag ser konstig ut.

Jag försöker hinna med att känna mellan arbetspassen och livets forsande framfart.
Jag känner att jag är på rätt väg.

Inga kommentarer: