tisdag 6 april 2010

Kreativitetsfrön sådda i loppismyllan

Påsken har spenderats i en dvala av sjöormar, bisarra bilresor och dimmiga drömtolkningar som följd. Jag har sovit så att öronen svullnat och axeln försökt krypa ur led. Jag är något piggare.Det har också varit loppispremiär. Det bär litet emot att erkänna att bil och en inkomst ger en frihetskänsla. Det känns helt sjukt, men litet fri känner jag mig faktiskt. Alla ideologier jag sympatiserar med till trots. Det här är verkligen inte någon shoppingblogg, men jag är så nöjd med mina fynd så jag kan faktiskt inte hålla mig från att dela med mig litet av vårfynden.
Några riktigt grymma fynd blev det.
En kattuggla.
En kaffekopp
En tallrik
Bläckfisk i plast
Dinosaurier i plast. Håll utkik för plastdjuren kommer att genomgå förvandling så fort jag jobbat klart.
Om inte annat håller det här övertidsvinet på att bli en mindre bra vana.

Inga kommentarer: