onsdag 3 april 2013

Ut i världen, jag också

Jag känner mig underlig. Inte för att jag vet exakt, men kanske känner jag mig lite som en huggorm som håller på att vakna. Jag tinar lite under dagen, luktar lite mot solen, fryser sedan kall under natten och undrar hur det ska gå. Med allting. 

Jag jobbar stenhårt på att våga. Våga mer, våga visa vem jag är. Och det är ju smyckena, mina skapelser som är essensen. Och nu börjar faktiskt fler av dem dyka upp på Etsy! Jag vet att jag har tjatat med att jag är "på gång", men nu menar jag allvar. Kolla! 

Och det bästa av allt är att jag redan nu till helgen kommer jag att finnas tillsammans med min fantastiska vän Linda på mässa i Kristianstad. Hon har massor av nyttiga, underbara och härliga  saker så det känns ljuvligt att åka på mässa tillsammans med henne. Här finns hon!

Och alla som är nyfikna på att kika på mina grejer som gjorts med största koncentration, meditation, andakt, glädje och svett för att sedan begravas i en låda i flera år kan nu faktiskt ta chansen. Mina prylar kommer att nå världens ljus! Det låter kanske som en liten händelse, men inte i min värld.

1 kommentar:

Linda sa...

Fina Majjsan. Detta är ingen liten händelse. Det är ju som att du föds fram så att alla får se och inte bara de få utvalda som finns nära dig. Det är jättestort och jättebra. Så glad att jag får va med på din resa.