onsdag 3 oktober 2012

Vansinnet


Jag har alltid känt till att det finns. Jag vet hur det känns, men jag har aldrig sett det. Vansinnet, eller det är kanske snarare gränslösheten. Det där tillståndet av energi när den är som råast och när alla konventioner påverkar som allra minst. 

Det är Jonas som lyckats kapsla in ett endaste ögonblick av den där galenskapen. Och tänk att det var på en flygplats i München, men nästan än mer otroligt är att det syns så tydligt. Den där riktiga Majjsan.

Det är med skräckblandad förtjusning som jag tittar på bilden. Och med mer skräck (men inte utan förtjusning) som jag lägger upp bilden här.
Den är ju sann.

3 kommentarer:

Linda sa...

Tycker att jag känner igen den här figuren...tror jag träffade henne i skogen;)
Tycker bilden är helt underbar.
Kram

majjsan sa...

Vad underbart att du känner igen henne! Det är precis min känsla också. Tack!

Stora kramar!

Sofia sa...

HELT underbar. Fast jag har ju sett det där underbara många gånger såklart ;) kramen