onsdag 21 januari 2009

Larven processas

Snart fyller jag 27 år. Det låter gammalt, men jag har inte hunnit med så mycket som jag tänkt mig och jag utvecklas långsamt. Jag hoppas fortfarande varje morgon på att pupp-stadiet ska vara avklarat och att det blivit dags för fjärilsfasen.
Till dess ska jag levla.
Till jag är tjugoåtta, om ett år och några dagar har jag några punkter som jag ska se till att bocka av under 2009.

införskaffa ett arbete
lära mig klippa får
betala av mina skulder (csn räknas ej)
besöka Wave gotik treffen i Leipzig igen, 8 år sedan sist
dra ned på mitt surande

2 kommentarer:

Elli sa...

HEJ PUPPA! jag tror bara det är folk som känner sig i pupp-stadiet som faktiskt utvecklas. Fjärilarna tror de är färdiga och blir aldrig mer än så. So, keep pupping! krams

Anonym sa...

Hej Maria! Det är din gamla granne från Lignells väg som skriver till dig. Jag fick nämligen ett infall när jag nyss kikade på Gó kväll på TV, en ung kvinna blev intervjuad och jag fick ditt namn i mitt huvud. Kollade internet och fann din blogg. Tänk vad internet är bra! Ett stort GRATTIS till ditt körkort och god fortsättning på det nya året önskar jag dig. Hälsningar Lena