tisdag 9 december 2008

Jag blev sjukt imponerad

Det är bara att bryta ihop och komma igen.
Nu får jag uppkörningstid den 8:e januari och det är inget att göra åt saken. Nu är det så. Och det kommer bli skitbra.
Skitbra är jag däremot inte på att backa runt hörn, men det ska jag bli.

Idag har jag varit på 83-årskalas hos släkting som bor i Nordannälden. I Östersund är det -15 grader medan det i Nordannälden är -21 grader. Där är bistrare på något sätt. Min släkting heter Staffan har köpt en laptop och en högtalare och jag och pappa försökte efter inmundigande av tårta att lära Staffan grunderna. Jag är så sjukt imponerad av den nyfikenheten och viljan att lära sig nya saker. Att vara rätt till åren och bli upprörd över hur svårt det är att få bredband i glesbygden och så vidare.
Jag hoppas innerligt att jag blir likadan.

1 kommentar:

Anonym sa...

du fixart! Jag kan inte heller backa runt hörn ,jag kan inte heller parkera. Kram